8.3.09

Mutated Forms

eile eurolaulu-saadet vahtides nägin ka lugu, mille esitasid Lenna Kuurma ja drum'n'bassi kamp Mutated Forms - jään terasemalt üht tuttavana tunduvat nägu vaatama, ja mis ma näen: üks kuttidest on mu enda naaber. ega me eriti ei tunne, lihtsalt teretuttavad, ma teadsin küll, et ta tegutseb dj-na, ja olin kuulnud, kuidas ta seina taga muusikat mängib. mitu aastat ta küll siin enam ei ela, käib ainult vahel vanematel külas. ja nüüd selgub, et vend kuulub gruppi, mida iseloomustatakse kui Briti d'n'b-skeene viimase aja üht olulisimat uustulnukat, DJ SS'i erilemmikut jne.
vana d'n'b-fännina on mul muidugi eriti hea meel mõelda, et võib-olla on mõni nende lugudest saanud lihvi ka siinsamas seina taga (tema ja minu arvutitel oli teine teisel pool seina vaid mõned meetrit vahet). aga ma pole enam aastaid trummi ja bassi uute nimedega kursis, minu aktiivne fänlus jääb 90ndatesse, kui külastasin Illuka jungle'i-pidusid (kõrgsündmus oli Spring Heel Jacki käik Tartusse), käisin Narva ühikas ühe vene kuti käest piraatkassette ostmas (temalt sai eriti vinget ragga-junglit), lindistasin raadiost Saaremetsa d'n'b-saateid ja üldse. mingist ajast jäingi tollaseid tegelasi kuulama ja uusi tulijaid enam jälgida ei viitsinud, jungle hakkas ka igamehe-muusikaks muutuma ja esialgne põnevus hakkas hajuma. nii kuulangi ikka vana head Photekit, Roni Size'i, Goldiet, viimati käisin peolgi vaid nostalgiast, kui Guy Called Gerald Tartus käis. uuemat värki kuulan muidugi ka, kui kätte satub, aga mingit adekvaatset pilti mul skeenest enam pole.
ja nüüd siis vihub mu kunagine seinatagune naaber teha muusikat põhimõtteliselt kõrgeimal tasandil, kuhu d'n'b-värgis jõuda annab. artistinimi on tal Alex H, netist võib teda leida ka Alex Habarovi nime all. soovin mõttes talle edu.
siit võib kuulata 2-minutilisi näidiseid Mutated Formsi lugudest:


Go to Beatport.comGet These TracksAdd This Player


Kommentaare ei ole: