24.3.09

päris otse / paremsirge


teen väikest reklaami - ülehomme, 26. märtsil kell 19 esietendub Helsingi Q-teatteris Jukka Hytti lavastus "Oikea suora", mis on laiv-telesaate vormis jutustus laulvast revolutsioonist, kus kasutatakse ka eesti luulet (sealhulgas üht minu teksti, selle pärast ma teangi ja reklaamingi). saatejuht on Miss Estonia '89 Elisabet Suora, saatekülalisteks punklaulja ja luuletaja Peeter Rinnak ning endine tippsportlane (huippu-urheilija - oi kuidas see sõna mulle meeldib, see on nii "soome" kui vähegi võimalik) ja värske kirjanik Katarina Väin.
mis täpsemalt toimub, seda ma ei tea. minu info kohaselt kantakse etendused internetis ka otse üle, aga selle kohta avalikku infot pole, ju vist selle pärast, et inimesed ikka etendustele piletid ostaks ja stuudiopublikuks kohale tuleks; eks tuleb siis silm peal hoida, kas Q-teatteri saidile ilmub õigeks ajaks vaatamise võimalus. mai alguseni kokku 15 etendust.


täiendus 26. märtsil. vaatasin ära, oli lühike, aga mulle meeldis, point oli hea ja mõjuv. peale minu vahtraluuletuse tundsin ära Jürgen Rooste "milleks on vaja luulet", fs'i "fs - kes ta on ja kust ta tuleb", Triin Soometsa "Toormaterjali" ning Elo Viidingu "Südamelträäkija", ilmselt oli veel midagi, mu soome keel pole väga tugev. kõik tõlked on pärit antoloogiast "Ajattelen koko ajan rahaa". järgmine etendus teisipäeval.

Kommentaare ei ole: