4.6.08

pisut fännijuttu

tulemas on mu lemmikute, Bristolist pärit tüüpide suvi. esmaspäeval on Massive Attack Tallinnas - loomulikult olen ma seal kohal. ma pole nondel suurkontsertidel käija kunagi olnud, kuid Massive'ile teen erandi. tänase lehe kohaselt mängivad nad Tallinnas kümme uut lugu oma septembris ilmuvalt plaadilt.
Tricky on juba mõni aeg tagasi välja kuulutanud, et tema uus album "Knowle West Boy" ilmub juulis - pärast viieaastast pausi. üht videot näha ja paari laulu kuulda saab siit, seal on ka lingid kahele hiljutisele laivi-videole.
siin üks Tricky esinemine 10 aastat tagasi:



Portisheadi plaat "Third" on juba väljas, pole veel oma silmaga näinud, aga lugusid saab kuulata siit.
Portisheadi debüütplaadi klassika "Glory Box", mille algusesse on laivis lisandunud Massive Attacki 3D oma loo "Risingson" sõnadega:



minu tutvus kogu selle seltskonnaga sai alguse ühest laulust, Massive Attacki teise plaadi nimiloost "Protection", mis võlus mu ära Tracey Thorni rahuliku häälega ning taustaga, mille tundlikkust kohtab elektri abil tehtavas muusikas üliharva. seda laulu pole ma tänini "ära kuulanud". siin üks video, kus Thorn laulab seda oma bändi Everything But The Girliga - osad asjad taustakoest on algversiooniga võrreldes küll puudu, kuid lugu on sellegipoolest värk.

Kommentaare ei ole: